今日係星期五.琴晚12點訓.今朝6點9起身.之後個頭好暈.可能訓得唔好啦`之後食野.換衫.就出門口啦`行行下.先知道我套PE衫遺留左係屋企.之後我就行番去屋企攞`尼個情況都係第一次.之後我又出門口啦`行行下.見到我班主任.因為佢住我果到`我就跟住佢行.梗係冇比佢發現啦`我地就去左親近主.今日都好舒服呀`之後就番學啦`番到學校.就落左操場早會.之後就上堂啦`第一堂L.S.2`今日講左少少新野`英文堂.ORAL堂`玩CARD GAME`數學堂測驗`今次都OK易啦`冇咩點溫過`PE堂.今日玩手球`玩到死死下`今日同左一個教會既姐姐食飯.之後去左卜場.之後再祈禱`中文堂.冇咩野做.I.S堂.今日又做實驗`放左學留左係班房傾少少野.之後就去左補習.今日做左一份數卷.5點4就走.番到屋企.沖涼.食野.一陣比鬼仔補習英文唷`今日超攰呀`,一陣間仲要溫默書`感謝主祝福左今日唷`>.<~`

◇!?*完全難以自控 怎麼向你形容
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|