今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點5先起身.之後好快咁整好野.食野.換衫.就出野口啦`今日天氣都既好呀`但係好大風呀`番到學校.去左圖書館借英文圖書先`之後先上班房`之後早會.就開始上堂啦`第一堂電腦.今日阿SIR又教新野.仲要我地交堂課`中文堂.今日同我地對作業`音樂堂.本身話今日測驗.但係阿SIR話仲有D野要教完先測得`所以今日冇測到`小息係班房.冇咩野做`數學堂`阿SIR今日比功課我地做`當同我地溫習`L.S.1堂.今日只係教左少少野咋`食飯.都OK飽啦`之後番左學校同外籍阿SIR傾計`哈哈`尼排成日都同佢傾計唷`之後番左課室`英文堂.今日對我地對番功作紙`I.S堂.今日上左去做實驗.之後一堂I.S轉左做倫理`做TEST先`之後阿SIR播一段片.係講主被釘十字架既經過`睇到我好感動呀`放左學留到4點3.就番補習啦`今日阿SIR同我地溫數學`5點11先走`番到屋企沖涼.食野`今日都好攰呀`感謝主祝福左今日唷`>.<``

.◆◆|#,|什麼都覺得不夠 畢竟我要的太多!*]
★,\`浜野翼★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|