今日係星期五.琴晚11點半訓.訓覺之前諗左好多野`今朝6點10起身.之後整野.換衫.就番學啦`今日天氣都好好呀`今日超大風呀`一落到樓下.一陣風吹埋黎`之後去左親近主唷`今日首先唱詩先`之後祈禱.就睇聖經啦`今日都有得著唷`番到學校.今日要落操場早會呀`今日有一個禁毒宣誓.之後每人一個貼紙.每人都要貼係伴衫到`之後就開始上堂啦`第一堂L.S.2堂`連堂呀`今日MISS同我地溫測驗既野`所有重點佢都已經同我地溫哂啦`MISS又比假期功課我地做.仲好多呀`數學堂.阿SIR今日派番哂D簿比我地溫書`之後佢又比超多功課我地做喎`我地O哂嘴.小息就係到係咁做功課`之後本身兩堂英文堂.但係我地有講座.所以唔洗上呀`太好啦`哈哈`食飯.今日食到超飽呀`飽到阿媽都唔認得呀`之後番左學校同外籍阿SIR傾計`I.S堂.今日阿SIR同我地對番D作業`中文堂.MISS同我地做作業`放左學.MISS同我地做英文TEST`我攞16/19`全班第二`之後做假期功課.5點3先走`之後留3屋企.沖涼.食野.就同鬼仔傾計啦`8點完`之後送佢去搭車`食飯.一陣我出去旺角唷`去打邊爐`成11點先出去呀`感謝主祝福左今日唷`>.<``

"|![★`* °渴望過後如何去實際 愛情開過結果是沒有關係!?]*
★,\`浜野翼★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|