今日係星期三.琴晚11點半訓.今朝7點5起身.之後食野.換衫.番學啦!!~``番到學校.就溫書啦!!~`同d fd一齊溫!!~`今日第一科考中文.都唔知溫d咩好!!~`中文好多頁呀!!``寫到手都軟呀!!!``有一個鐘頭半個鐘比我地做!!~`好彩都做得哂咋!!``哈哈!!~`之後一個小休.我地就係咁溫I.S!!``好似點溫都溫唔完咁!!~`考啦!!~`都唔算緊張!!~`有4頁.都OK多野寫唷!!~`有幾題都幾難下!!``之後就搭MTR番屋企.番到屋企.休息左一陣.就出去飲茶啦!!``今日有5個人飲!!~`飲到2點就落去補習社啦!!~`今日溫數學!!~``冇咩難道呀!!``我地做左兩份數卷.5點就走啦!!~`番到屋企.睇電視.沖涼.食野!!~``感謝主祝福左今日唷!!``>.<~``

我的愛 是說停不能停
已經濃的不能說是曾經
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|