今日係星期三.12月31日!!``琴晚12點訓.今朝9點半先起身!!~`之後番補習.今日溫L.S.2同做左一份數卷同中卷!!~``做左好多野唷!!~`之後去左飲茶!!~同表弟佢地飲茶唷!!~`之後番左屋企換衫.去同表弟打波唷!!~`佢番左黎咁耐.我第一次同佢打咋!!~`打到5點就番屋企啦!!~`好開心呀!!~`之後沖涼.同表弟玩WII.之後睇電視.又玩PSP.玩左好多野唷!!~`食飯.之後又玩鋤大D!!``之後我地又一齊度數唷!!~``2009年到啦!!~`2008過左啦!!~感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~``
也沒談到多少你需要的愛
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|