今日係星期日.琴晚12點9訓.今朝8點9起身.之後約左d弟兄去搭地鐵到牛頭角擘餅!!~``因為今日新蒲崗冇擘餅唷!!~`去哂camp唷!!~`牛頭角教會真係超大唷!!~`大過我地新蒲崗好多倍!!~`今日擘餅好享受到主唷!!~`之後信息聚會!!~`今日主要講主係一個喜樂既神!!``1點2完.之後番新蒲崗食飯.買番上教會食.之後玩左好多野.好好笑呀!!!~``仲好好玩呀!!~`又玩硬骨頭!!~`超好玩唷!!~`玩到手都軟!!~`玩到5點8就走啦!!~`我地搭地鐵到鰂魚涌!!~~去到一個地方聽音樂會!!~`我地聽一個隊唱一d佢地作既詩歌.佢地仲參加過比賽.佢地d歌攞冠軍唷!!``由7點半聽.聽到10點!!~~都既好聽呀!!~`帶動到d現場氣氛!!~``之後我地係咁揾野食.最後我地都係選擇食m記!!~`都好耐冇食啦!!~`一路食一路講好笑既野.笑到我成間m記都聽到呀!!!~`之後再搭番地鐵番屋企!!~`番到屋企都11點7啦!!~`之後沖涼.依家好攰呀!!~`要訓啦!!~`聽朝仲要番補習唷!!~`感謝主祝福左今日唷!!~``>.<!!~~``

你以為我知道怎麼拆開
我們的想法落差
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|