今日係星期六.琴晚叫左野食番黎.12點3一路睇新城一路食.之後睇睇下就訓左啦!!~`今朝10點10起身.之後食野.換衫.出去飲茶.同表弟一家一齊飲!!~`之後我地番左屋企.我地係到做功課!!~`做到3點幾.我地就一齊出街.我地搭地鐵去尖沙咀!!~`等埋我D屋企人.我地6個一齊去行街!!~`我表弟要買袋.我地去左NIKE到睇!!~`佢睇中左對鞋!!~`佢好鍾意.之後佢買左.仲買左個袋.之後佢話想買PSP GAME!!~``我地係咁睇!!~`之後我地再去紅磡買GAME!!~`番到屋企都8點4.之後沖涼.食飯.感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~~`
突然覺得有點怕
愛跟生活的一切
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|