今日係星期六.琴晚9點3訓啦!!~超攰唷!!~`琴日開始我覺得自己已經有少少病啦!!~`之後訓到11點.我表姐叫我起身.比番張床佢訓!!~`因為我諗住表姐唔番.所以訓佢張床.之後出番去訓.但係訓得唔好唷!!~`訓到8點1起身.之後換衫.食左少少野.就去小學教波啦!!~`但係仲係好攰呀!!~`仲好病呀!!~`番到小學.好多人都覺得我死下死下咁!!~`但係我都去教波!!~`女仔打日打得唔錯唷!!~`但係男仔.同佢地打全場.佢地都係冇咩進步!!~`12點9先番屋企.之後打比阿妳.阿媽叫我去睇醫生.之後我換衫.番左教會同弟兄姊妹一齊食野先!!~`3點先係癖會到走.之後就同阿媽一齊去睇醫生啦!!~我地搭巴士去.之後等左3個未到!!`就到我啦!!~`醫生話我咽喉發炎喎~~`我都係第一次有尼個病咋!!~`係醫生果到.見到好多好得意既bb!!~`之後搭地鐵番屋企!!~`番到屋企.叫外賣食唷!!~`今日冇得番教會聚會.有d唔開心唷!!~`但係我知道主都會繼續祝福我嫁!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`一陣要溫默書唷!!~``>.<~~`

為什麼要低著頭
你知道這玩笑騙不倒我
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|