今日係星期日.琴晚12點訓.訓左我表姐張床唷!!~`佢張床好好訓呀!!~`訓到今朝.差D唔起身唷!!~`10點起身.之後整野.換衫!!~`番教會唷!!``擘餅聚會.今日好享受到主呀!!``好開心呀!!~`擘餅之後.即刻第二個聚會.叫D弟兄姊妹自由出黎講番琴日特別聚會之後有咩深刻!!~`有好多弟兄姊妹出黎講.我聽左好多同明白左好多野!!~`因為我琴日只係去左下午果場聚會.夜晚果場冇去.有好多都冇聽到!!~`但係我琴晚都知道左好多真理!!~`好多深刻既地方唷!!~`1點3完.之後去左食飯!!~`之後等埋d弟兄姊妹.就一齊行去搭巴士!!~`今日去沙田步行籌款唷!!~`3點2去到沙田.之後就開始步行啦!!~`行2km!!~`好快就行完啦!!~`係行既當中.同弟兄姊妹一齊傾計.真係好開心呀!!~`之後係火炭搭番地鐵番黎.係鑽石山落車.之後見到教我中史既實習miss唷!!~`佢已經教完啦!!~`唔再黎教啦!!~`之後我地去左打波!!~`雖然冇帶衫!!~`之後好多場唷!!~`今日都好準呀!!~`6點3就走啦!!~`同老豆一齊去剪頭髮唷!!~`去到.阿哥剪先!!~`之後到我剪!!~`今次剪得都ok呀!!~`7點3先剪完!!~`番到屋企.沖涼.感謝主祝福左今日唷!!~~`>.<~~``

沒有意外 一直重來
也許簡單還是一樣的難
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|