今日係星期一.琴晚12點2先訓.今朝7點3起身.好攰呀!!~尼排都訓得唔係既好!!`番到學校.同D FD傾計.早會.之後番上去課室.收野!!!~`今日又好多人欠交啦!!`成日都欠既!!~`L.S.2堂講香港經濟啦!!`都OK啦!!``要加油學唷!!``英文堂.本身ORAL堂.但係今日兩個外籍老師都冇番!!~我MISS就同我地做TEST!!~`都OK呀!!~`哈哈!!``PE堂!!``兩堂都自由時間呀!!~係到打波.第一場打5打5.打打下.有一球我跑去攞波.我一跳.同我果隊既一個FD相撞.撞到好痛呀!!~`撞到我以前傷左果隻加腳果個位!!``超痛呀!!~`休息左一陣.好番少少!!``之後再打3打3.打到第2場.有一次.我過左防我果個.佢竟然用後腳踢我!!``仲踢到我加腳呀!!~`依家腳入面超痛呀!!``之後食飯.今日食雞排火腿飯!!~`好好食唷!!~`之後番左學校.去左天台玩!!~`捉棋.捉捉下.超攰呀!!~`超想訓呀!!~`之後中文堂.實習miss教我地最後一堂啦!!!``佢教得好好唷!!~`i.s堂.今日教電能!!``之後番番去班房!!``英文miss黎.同我地講番作文既野.又派d工作紙比我地做.成4點5先放得!!``之後搭車.番補習.今日超多功課呀!!~`我成6點先做得哂d功課!!``之後再背左i.s4頁.6點9先走得.番到屋企6點11.沖涼.食野.今日好攰呀!!``隻腳都好痛呀!!`求主祝福我隻腳可以快d好番啦!!~`感謝主祝福左今日唷!!!``>.<~~~`

我唱這首歌 為您'
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|