今日係星期六.琴晚12點半訓.今朝8點3起身.之後去左打波.同最fd果個打!!~`我地打到11點.我地玩one on one.好好玩唷!!``之後番左屋企沖涼.沖完涼.去左同屋企人飲茶.平時都唔會去飲.但係今日我阿媽叫到.我地就去左飲啦!!~`飲到1點到.就番教會啦!!~去到.冇咩人係到呀!!~我地係到彈結他!!`彈左好耐呀!!``之後慢慢就多人啦!!`3點就開始聚會啦!!`今日主要係為身邊d弟兄姊妹祈禱!!~`4點4完.番左何小.同bb玩!!``之後打波!!`之後再去第二到打.今日打得都ok呀!!~好準呀!!``7點就走啦!!`番到屋企.沖涼.睇"係咪小兒科"!!~`好好睇唷!!``感謝主祝福左今日唷!!`聽日到沙田既弟兄打比賽呀!!~>.<``

輕輕擦去我的淚痕 是你成熟的象徵
你說你只會愛女人 還接著笑我笨
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|