今日係星期二.琴晚12點訓.今朝7點4起身.之後就番學囉.番學果陣.個天好黑.好似有少少雨.番到學校.好緊張唷.今日又有d科派卷呀!!~`第一堂係L.S.2堂.我既成績都OK啦!!~`數學堂.又派卷.數學卷D題目D分好多.一錯就冇左好多分.我錯左4題.就冇左28分啦!!~`得72分.MC卷未派.小息同D同學係到講.今年D卷真係難左超多!!``英文堂派listening卷.考得好好唷!!~`食飯.今日食牛排火腿飯.琴日有個承諾.話邊個猜輸左就要飲一杯搞左好多飲品既野.結果我猜輸左.之後再猜多個幫我分擔.猜輸左果個係幫我落好多飲品果個.之後佢話叫我唔好飲.因為佢都唔想飲.哈哈!!~`之後去左卜場.之後去左打波.打左咁多場都嬴唷.有一場5打3都嬴!!``倫宗堂.派卷.果份好易做嫁咋.我地班得2個攞唔到100分!!``中文堂.有一個實習miss黎左.果個老師一入到黎.d同學超多野呀.又係到叫.好似傻左咁.今日中文係連堂.兩堂噪過不停.放左學.番補習.今日溫i.s.因為聽測i.s唷!!~`6點就走.番到屋企.沖涼.食野.感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

眼前很多難題別擔心 我會更有勇氣
絕招很稀奇 我們一起出擊
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|