〣 ◆+Ti amo●+°Te quiero*사랑한★+〤。﹏[▊↖
`!◆\'['/我心的縫隙◆*"→我想除了你↙*×±"任誰也無法填補這空虛 ╰■×`!◆\'['我要的◆*"→只是妳↙*×±"在我身邊 ╰■×
AChord
暱稱: ★,\`浜野翼★×*+〤。細孖﹏[▊×↖
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
Doraemon 100~
暑假開始`
2012-07-09
錄影""激優一族 .....
考試第6天`
文章分類
全部 (1360)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 1360
留言總數: 25330
今日人氣: 195
累積人氣: 2334068
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 3 日  星期一   晴天


2008-11-03 分類: 未分類

今日係星期一.琴晚11點半訓.今朝7點3起身.之後就番學校啦!!`今日一番到學校.有個同學就同我講今日要測I.S呀!!~`我係到諗下.好似係星期三測.所以我冇溫到.但係番到課室.我問下其他同學.佢地都話今日測I.S呀!!~`死啦.我都未溫書呀!!``都唔知點算好!!~之後立刻溫書.之後落去早會.有個I.S老師宣佈話今日放學既I.S測驗改為星期三.因為同其他野撞左時間.所以改做星期三.哈哈!!`我聽到之後.真係感謝主呀!!``好開心呀!!~`音樂堂.測唱歌唷.聽D同學唱.真係好好笑呀!!``小息仲係音樂室聽人測唱歌!!~L.S.1.有新既實習既MISS黎左.之後會黎教我地唷!!``派番上次既測驗.我同阿哥.同一個同我地一齊補習既同學都攞24/24分唷!!``哈哈!!`好開心唷!!~`中文堂.派卷.老師話全班得4.5個人合格.我聽到.下.老師.你有冇搞錯左呀?原來係真嫁!!``我O左.35分合格.最高果個都係得41分!!``份卷真係超難.我地A班都只係得5個人合格!!~`英文堂.派卷.都OK唷!!~`好過以前呀!!~`放左學.補習.今日背中史同做英文卷.做改左份英文.5點11就番屋企啦!!~番到屋企.沖涼.食野.感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

說一句 宇宙無敵的冷笑點
隻有你回應 嘲笑我的低齡

 ★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖