今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點3起身.之後就番學囉!!~`今日又有學校陸運唷!!~`番到學校.就溫書囉.今日測L.S.2同英文listening呀!!~`首先測L.S.2先!!~`都ok啦!!``但係我冇做一條呀!!~`果條5分嫁!!~`卷既總分係50分.我冇左10份1分呀!!``好唔開心呀!!~`之後去hall到測listening.都ok唷!!``之後去左買d野食.就番屋企囉!!~`番到屋企睇電視.之後去飲茶.今日表姐病左.所以同我地飲!!~`飲完之後就番補習.今日溫數學.阿sir比果d數學超難唷!!~`做到死死下!!``6點2走..番到屋企.沖涼.食野.聽日最後一日測驗啦!!~`但係我覺得今次測驗冇咩信心唷!!`我覺得自己d分會好低呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~~`

你說你只會愛女人 還接著笑我苯
但是我心中的愛情 沒那麼多的難題
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|