今日係星期四.琴晚12點訓.今朝7點3起身.番學.今日第一堂就有測驗啦!!``L.S.2.識哂唷!!~`派番時事題!!``全班得17個人合格.我都合格唷!!~`哈哈!!``好開心唷!!~`今日P.E堂.上左去停車場上面跑400米.全班有一個跑超過2分鐘就全班係LUNCH TIME係操場步操!!``我跑1分09!!``全班第三!!``都OK啦!!``我地班有一個人跑多過2分鐘呀!!``求左阿SIR一陣.先比我地唔洗步操.只係跑多個2分鐘果個先要!!~`之後番左學校.打波!!``打得都好好唷!!~`打完波之後無啦啦阿SIR話要步操.我O左!!~`原來有同學打badminton開波運開三球.都打左出街.但係又唔同阿sir講.比阿sir知道先同阿sir講!~``令到我地冇得食飯.係全校面前係到步操!!~`好彩唔係讀男女校咋!!~唔係真係比人笑死啦!!~`步左一陣先放我地食飯!!``食左牛排火腿飯!!~`好飽唷!!~`番左學校溫書.中文堂.又測驗唷!!~`10分攞9分!!``都ok吧!!``i.s堂係到玩默書.出去黑板默!!~`分左四組!!~``玩得好開心呀!!~`4點3放學!!~`番左教會.等左一陣先開始小組!!~`今日有好多人黎左唷!!~`小組之後去左打波唷!!`真係一千零一次呀!!~``打得好好呀!!~`7點4先番屋企.7點7番到.沖涼.開msn!!~`唔好意思呀!!~遲左番屋企唷!!``要你等!!``今晚打邊爐呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`

多久了沒有你的消息 上一封簡訊是星期幾
又錯過了與你的約定 對不起真的不是故意
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|