今日係星期六.琴晚12點2訓.今朝6點9起身.去賣旗呀!!~`我地7點5番到去學校.之後d老師講番賣旗要知既野.之後我地f.2每人都有一個袋.佢比左7張貼紙我!!~`1張有54張!!~`一開始我地去采頤花園入面賣.d生意超好!!~`好多人黎買!!~`有d一家四口.私我就比買四張貼紙佢!!~`好快就賣左好多.賣賣下.有一個保安話唔比入黎賣!!~`搞到我地都唔知點算好!!~`之後我地番左彩虹村.我就去左彩虹地鐵站.果到有兩個fd賣緊.我就話不如去鑽石山賣.佢地話好!!~~之後我地行去!!~`行到圭1.有一個fd自己賣.我就同第三個fd去賣.點知果到都有人賣旗.我地又去番采頤.之後再去新蒲崗!!~`一路行一路賣.有一個人係佢個袋攞錢出黎既時候.果扣爛!!~`哈哈!!~`去到新蒲崗.都有人賣旗.救命呀!!~`去到邊到都有人賣.之後我地兩個超攰.因為行左好耐.只好搭車番彩虹!!~`我都未試過賣旗賣到要搭車!!~`番到去彩虹.係地鐵站賣多一陣.就番學校啦!!~`只賣得4張大既.姐係賣左216張細!!~`之後做果反思表.就走啦!!~``買野食.之後係到等人.傾左陣.就走啦!!~`搭番巴士番黎.係巴士到想訓想訓咁!!~`番到屋企.沖涼.之後去左飲茶.之後就番教會啦!!~`今日聚會講番唱完果首詩歌.有咩深刻既地方!!~`我好深經歷到主唷!!~``之後係教會玩左陣集體遊戲.就去打波啦!!~`今日冇卜場.我地就去左東頭村d場到打!!~``去到冇人喎~`我地就打啦!!~`今日打到好激呀!!~`好好玩呀!!~`打到7點4就走啦!!~`番到屋企.沖涼.做功課.食飯.之後又做功課.做完之後自己學下結仔.尼排開如鍾意玩結仔.不過都係岩岩開始學咋!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~~`

送我回家的路上 你曾默默不說話
我努力講 冷的笑話
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|