今日係星期五.琴晚11點9訓.今朝6點9起身.今朝早出門口.因為我約左哥哥去睇聖經.我一落到我個平台.我見到我班主任!!~`佢又係住我果到!!~`我果到有五座.唔知佢住邊座呢?見佢到之後.我地行得超快!!!~`我覺得佢都應該見到我.去到之後.果個哥哥仲未到.我同我阿哥自己唱住詩歌等佢!~~`但係最後果個哥哥都冇黎到.我唔知佢咩事呀!!~`我地就番左學校.溫英文.今日unit test呀!!~`係咁係到溫!!~``我個英文老師就係我班主任啦!!~`中文堂.今日到我做短講.係會報一則新聞.我講左1分22秒!!~~`之後老師話我講得既好唷!!~`好開心呀!!~``食飯.今日食牛排火腿飯!!~`好好食唷!!~`之後去左籃球場.但係冇打波!!~`番左學校.睇d人打波!!~`之後落雨.d人唔打.咁我同我阿哥自己係雨中打波!!~``打左少少咋!!~`就唔打啦!!~`因為落雨落得太大啦!!~``番打上班房!!~`英文堂測啦!!~`測完之後.iss係到罵人.話睇到d人寫d答案都唔似a班!!~`4點半放學!!~`依家仲有讀書報告同寫信未做!!~`之後去左打波!!~`3個人去打.我阿哥去睇醫生.冇打!!~`打到5點4到.就走啦!!~`搭巴士番屋企.5點8番到.之後沖涼`食野.休息左一陣!!~`一陣食完飯就要做埋d功課唷!!~`聽朝去賣旗呀!!~~係彩虹或坪石!!~`感謝主祝福左今日呀!!!~``>.<~~`

如果他這麼理想 別要 內疚心虛
強裝寬容就算累 你不安是我不對
不忍放下誰可找到最合適 伴侶
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|