今日係星期六.琴晚去左西貢食海鮮呀!!~`都ok啦!!~`我都唔係太食海鮮!!~~`食完番到屋企都10點半啦!!~`整左陣野就訓啦!!~`今朝8點2先起身.之後番小學教波.今日射波都既準呀!!~`打到12點就番屋企.沖涼.之後番左教會.同d弟兄姊妹食野唷!!~`21蚊..之後番左教會玩左陣tableteenis!!~`之後就聚會啦!!~`今日教點樣係詩歌入面享受主!!~``我好享受到呀!!~``之後生日會.之後就去左打波啦!!~~今日有好多哥哥都冇番.有一個哥哥病左.要為佢祈禱.一個番左學.聽日先黎得.一個又唔打喎~``今日少左好多人打呀!!~`得番好多小朋友係到打!!~`今日都打得既開心呀!!~`7點就走啦!!~`番屋企..沖涼..一陣間又去街食飯唷!!~`感謝主祝福主祝福左今日唷!!!~``

琴日係西貢到影!!~`
原來是我 在愛上你的那瞬間
就困在圍牆裡面
多可悲 圍牆都在 對不對
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|