今日係星期四.琴晚睇四大名俠.好緊張呀!!~~`今晚仲好睇呀!!!~`琴晚12點先訓.今朝6點幾起左身.之後係床到訓多一陣!!~`7點1起身.之後開左機回cm!!~`番學.今日行過.琴日過間學校又陸運會!!~`今日都唔算太涼!!~`通識2堂.到我地報告啦.但係我地報左少少咋.下堂再報過!!~`今日數學堂教一d新野.但係都唔難!!~`中文堂作文唷.今次作文計落測驗分到唷!!~`我好比心機咁作呀!!~`食飯.去左食車仔麵!!~`之後就去左打波啦!!~`我同阿哥.同一個fd.三個打人地5個!!~`好難打唷!!~`英文堂測驗.都ok唷!!~`放左學之後就番教會.係教會到做哂d功課!!~`小組開始啦!!~`唱詩.讀聖經!!~~`之後就打tabletennis!!~`7點2先番到屋企.沖涼.食野!!~`感謝主祝福左今日唷!!!~~`

誰都以為不聽不看也就沒感覺 一轉身 才發現
空氣裡面 依舊飄散著記憶的氣味
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|