今日係星期日.琴晚12點4訓.今朝9點7起身.之後番左教會擘餅.今日我係好多人面前祈禱唷!!~`當時真係好緊張嫁!!~`感謝主祝福左我呀!!~`之後第二個聚會.之後去左食飯.食得都既飽唷!!``一路食.一路傾.好開心呀!!``之後番左教會清潔.之後有好多哥哥姐姐要相聚.得一個哥哥唔洗.我地3點7就去打波啦!!~`去到打3打3.打左一場.d哥哥就黎啦!!~`之後我地有16個人.我地分3隊.打全場.今日我打得好好唷!!~`比平時好唷.入左好多球呀!!~`打左3場.3場都嬴哂呀!!~`打到6點10就走啦!!`之後番左教會坐左陣.就番屋企啦!!~`番到屋企都7點4.沖涼.開msn!!~`聽日就要番學啦!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~``

我想我明白了吧 你的冷漠會接達
我們之間 都在成長
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|