今日係星期四.琴晚11點9訓.今朝7點4起身.今日我阿哥無啦啦叫要著長袖冷衫!!~`我o左..今日咁熱都著..我番到學校就除左啦!!~``今日音樂堂係到不停唱要測果首英文歌!!~~`中文堂係測驗..今日番到學校先溫咋!!~`但係都識咋!!~~`今日食飯.食左豬排腸仔飯!!~`好好食唷!!~~``我地係咁加飯!!~`之後去左打波!!~~`打左一陣啦!!~`今日放4點半.之後番左補習社.比測驗範圍比阿SIR!!~`之後番教會.今日睇既聖經係平靜風皈海..入面包含左好多既意思!!~`之後買野食6點9先走!!~~番到屋企都7點啦!!~`沖涼!!~~`感謝主祝福左今日唷!!~``>.<~~`

再找安眠藥有罪 再不肯睡我不對
這麼偉大療傷不必靠藥水
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|