今日係星期六.琴晚11點半就訓啦!!~`今朝8點起左身.見個天好黑!!`所以我叫阿哥打比老師問下洗唔洗番小學!!~`之後落左一兩滴雨!!~`老師叫我地唔洗番!!``之後係張床到.又訓唔到!!``望下果個.變左藍天白雲喎~``之後我阿哥又打番比老師問下番唔番.老師叫我地10點番去.仲打電話通知幾個人去番.我地番去同佢地打全場!!``之後就起左身!!``用左陣電腦!!~`9點9就出去啦!!``我地3個人.打佢地5個!!``由10點半打到11點4!!~`我地以66比14既成績嬴左!!~`佢地要跑66個圈!!~`而我地跑14個圈!!~`之後再打多場!!``同D小朋友一齊玩!~~`之後去左食飯.之後先番屋企沖涼.2點3出去.番教會.係教會到彈下結他.開始聚會啦!!`今日都係唱詩歌!!~`今日我好享受到主果份愛唷!!~`之後番左何小!!~`今日係我同我阿哥帶集體遊戲!!~`玩到好激呀!!~`佢地話好好玩喎~``之後係小學打左陣波!!~`就去左我地平時果到打啦!!~`之後去攞場!!~`但係因為我個張場紙濕左!!~`難睇左D.佢地唔比場我地!!~我地就過左去東頭村打!!~`首先打3打3.之後打全場!!~`今日打得都好好呀!!``7點4番到屋企.沖涼.上MSN!!~`你要快D好番唷!!~`食飯.之後彈下結他.溫書!!~溫倫宗同英文默書唷!!~`依家都已經有D攰啦!!~`想訓咁!!~`感謝主祝福左今日唷!!~`>.<~``

有時候沒辦法陪著你 你總是對我說沒關係
放不下我對妳的任性 對不起不該讓你傷心
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|