今日係星期日.琴晚12點3訓.今朝8點7起身.起身果陣落緊雨呀!!~有D擔心.之後整好哂野.就出門口啦!!~`出門口果陣都落緊雨呀!!~`番到教會.首先落去買水先.之後係到執野.執好之後你join d弟兄姊妹一齊唱詩歌.雖然係唱一首詩歌.但係都好深經歷到主唷.之後再少少祈禱.將旅行交比主.之後就出發啦!!!~`我地9點9先上車.我地搭左8個字車程.就到啦!!~``我地今日去北潭涌bbq唷!!``一去到好多爐.我地就開始bbq啦!!~`食左好多野唷.魚蛋呀.雞排呀.牛排呀.雞翼呀.豆卜呀.仲有好多.之後bbq完之後.我地就玩集體遊戲!!~``之後玩到4點.我地就走啦.番到教會.我地就攞波去打波.之後陪左一個弟弟去買野食.然後先去打波.今日打波打得超好呀!!~`今日係我最好既一日.好開心呀!!~`感謝主祝福左我呀!!``我有一場.打10分.我地打到9比7.之比對方嬴緊兩分.之後我地追到9分.我地打到12分.之後我地又嬴對方11比9.之後我地嬴左.好開心呀!!~`我地打到7點就走啦.番到屋企7點半.之後沖涼.做功課!!~`感謝主祝福左今日唷.聽日就派卷啦!!~`>.<~~``

問自己 有沒有難過的回憶
偏偏你 在一旁吐槽當作回應
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|