今日係星期六。琴晚12點訓。但係訓得唔係既好咋!!∼‵今朝7點7起左身。之後訓多一陣。成8點先起身!!∼‵番左小學教波唷!!∼教到12點就番屋企啦!!∼沖涼。之後去左飲茶!!∼‵食左一D野。就趕番教會啦!!∼之後係教會打左陣TABLETENNIS。2點3就出發啦!!∼‵我地今日去踩單車呀!!∼‵我地行去黃大仙到搭巴士。去到馬鞍山公園。3點到。首先我地去親近主先!!∼親近主果陣落雨喎∼都OK大呀!!∼我地祈禱。之後就冇落啦!!∼‵真係好感謝主呀!!∼之後我地搭的士去單車公園!!∼去到都4點2啦!!∼之後去租單車!!∼$10咋!!∼好平唷!!∼哈哈!!∼‵我地分開幾批踩!!∼‵好開心呀!!∼好好玩呀!!∼我都有成年冇踩過單車啦!!∼‵玩到5點9。就番去還車!!∼但係其他D弟兄姊妹未番黎!!∼所以我地去左食少少野。等到佢地成7點先番黎。之後我地搭巴士去沙田站。再行一陣到金沙角村食野!!∼‵我地一路食。一路傾。10月1號我地去BBQ呀!!∼‵哈哈!!∼∼‵我地去慈雲山燒呀!!∼‵食到9點5到。我地就慢慢行番去沙田站!!∼‵好開心呀!!∼‵之後係果個商場行左一陣。行到10點半先走!!∼‵然後搭巴士番黎黃大仙!!∼‵行番屋企!!∼‵好開心有弟兄陪我番屋企喔!!∼‵番到屋企都11點3啦!!∼∼沖涼!!∼∼依家都OK攰啦!!∼‵哈哈!!∼‵今日真係好開心呀!!∼‵感謝主祝福左今日呀!!!∼‵>。<∼∼‵

我很清楚 愛是雙數 我不哭 哭也沒幫助
配合演出 心裡有數 下一幕 你就要退出
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|