今日係星期六.琴晚好開心呀!!~`哈哈!!~`琴晚12點訓.但係成12點半先訓得到.今朝8點1起身!!~`去左教波!!~`今日容鉅黎左呀!!~`哈哈!!~`佢帶左兩個冰皮月餅黎比我食呀!!~`好好食呀!!~`我地12點番到屋企.沖涼.之後送容鉅去學結他.之後去左茶樓攞野.之後容鉅話唔洗學.我地番左教會.之後同弟兄姊妹一齊食飯.之後番左教會親近主.好舒服呀!!~`之後聚會.今日我地聚會分四組.問答題..關於聖經既問題!!~`我果組最後嬴左呀!!~`哈哈!!~`之後去左何小玩水戰!!~`之後去左打波!!~`首先打全場先!!~`打得都既好呀!!~`之後半場!!~`打打下我走籃既時候.放波既時候.我隻右腳抽筋呀!!~`之後趺左落地下.D弟兄姊妹幫我打下隻腳.超痛呀!!~`整左好耐先冇咩事.但係都仲有痛.7點2番屋企.7點半先番到屋企.沖涼.今日同唔到紙皮皮傾計唷!!~``依家隻腳仲痛呀!!~`感謝主祝福左今日唷!!!~``>.<~~`

若是錢袋不變 也要與你逐年 共度難忘經驗
如經我手的更鮮甜 願跟海鮮血戰
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|