今日係星期日.琴晚1點10先訓.今朝8點11起左身!!~`之後係張床到.等到9點11先起身!!~`之後用左一陣電腦.就去左飲茶啦!!~`今日我地去左一間新既茶樓食野!!~`見番好多以前識既人!!~~`我地飲完之後.就番左屋企啦!!~`我係到做功課呀!!~`做到5點幾.之後沖涼!!~`係到睇金田一!!~`今日我又冇得番教會啦!!~`星期日下午我都未試過係屋企過既!!~`一陣有得同紙皮皮傾計喔!!`~~`感謝主祝福左今日喔!!~~`>.<~~~`

這種感覺太親厚 講一千句也不夠
假使講了你聽到後 或會走
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|