今日係星期五.琴晚11點3訓.今朝7點起身.我比琴日既燒仲嚴重.所以我冇番學.7點35.向學校請假之後.就番房訓啦!!~`訓到10點3.訓唔著.用左陣電腦.睇黑糖群俠!!~`之後去左飲茶!~~`飲完之後去左圖書館借書!!~`之後番屋企.做功課!!~`做做下無啦啦超凍!!~`著左件長袖外套.之後再著多件衫!!~~`仲係超冷呀!!~`做到5點3.就去左食野.係張床到食.一路食.一路睇電視!!~`但係都係超凍.成個人都凍到震!!~`睇完柯南.我阿媽話叫我沖涼.我一起身.個頭超痛.好暈.我一去到廁所.超想嘔!!~`我同左阿媽講!!~`之後阿媽叫我唔好沖著.出番黎休息.訓左係到.好辛苦呀!!~`食藥!!~`之後我阿媽同我探熱.有103.5度.我阿媽就話同我去醫院睇醫生.去左睇.係果度等左一陣.醫生話我感親!!~`開左d藥比我!!~`我老豆都黎左!!~`之後我地三個一陣番屋企!!~`我依家仲未食野呀!!~`希望主會醫治我既病吧!!~``>.<~~`

跟妳愛的人走 原諒我不送
年輕是我唯一的錯
在列車進站之前 紅燈在閃爍
閉上眼放開雙手
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|