今日係星期五.琴晚1點10先訓.今朝11點起身.之後用左一陣電腦.飲茶喔!!~`今日係暑假前最後一次同屋企人飲茶啦!!~`之後我同我阿哥.我阿媽去左百佳!!~買左好多野呀!!~`番左屋企.玩左一陣WII.就去剪頭髮啦!!~`4點去到.等左一陣.佢就黎同我地剪啦!!~今次唔係剪得好短.但係都係...唉~`都唔知幾時長番!!~`之後係九龍城廣場行左一陣.買野番屋企食啦!!~`沖涼.之後一路睇柯南.一路食!!~`之後同阿哥玩WII.一陣同紙皮皮傾計喔!!~`哈哈!!~~感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~`

(大孖去廁所時偷影既!!~`哈哈!!~`)
這一生 也在進取 這分鐘卻掛念誰
我會說 是唯獨你 不可失去
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|