今日係星期日.琴晚訓覺之前無啦啦肚痛喎~``之後就冇事啦!!``琴晚1點3訓!!~`今朝10點1起身呀!!``之後番教會擘餅呀!!~`今日個心靈好舒服呀!!~`好享受到主果份愛!!~`之後休息左5分鐘.就join第二個聚會啦!!~`今日講甜美日程!!~`講點終日都享受主!!```之後就去食飯啦!!``今日叫左外賣番黎食呀!!~`食完之後要清潔!!~`之後係教會玩左一陣.就去左打波啦!!``今日射波唔知點解唔係好準咋!!~`哈哈!!~`打打下又去左打badminton!!~`好好玩呀!!~``7點就走啦!!~`番到屋企7點2.沖涼.之後表姐用左陣電腦!!~`就比我用啦!!~`同左紙皮傾左一陣!!``感謝主祝福左今日呀!!~``>.<~~`

沒法再三傾聽 你的感動匿稱
維繫錯的一番友情 無奈已經不可糾正
太過堅貞
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|