今日係星期三.琴晚成1點8先訓.今朝11點起身啦!!~`之後開左部電腦用左一陣.就出去飲茶啦!!~`今日好熱呀!!~`飲完茶之後就去左FD果個屋企打機啦!!~~`我帶左部PS2去玩呀!!~``我地首先玩籃球!!~`玩左咁多場.我都嬴呀!!~``哈哈!!~`玩左好多場之後.我地就玩網球啦!!~`我又嬴呀!!~`哈哈.!!~`之後就玩足球!!~~`我都嬴呀!!~`好開心呀!!~`玩到5點11.就走啦!!~`6點番到屋企.剛剛睇到柯南!!~`之後就去左沖涼啦!!~`今日真係多謝主冇落雨呀!!~`一陣同紙皮傾計呀!!~~`>.<!~~`

我願用生命阻擋任何能傷害妳的人
就算被冷漠 就算罪犯我都不走
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|