今日係星期一.琴晚1點3到就訓啦!!~`今朝11點2就起身啦!!~`之後就用左一陣電腦.就去左飲茶啦!!~`今日無啦啦落好大雨呀!!~`琴日都仲好好地!!~`今日我嘛嘛都出左黎飲茶呀!!~`我地飲到2點到就番左黎屋企啦!!~`因為我左琴晚冇睇USA對中國.所以我叫我舅父幫我錄左去.今日睇番!!~`真係好好睇呀!!~`好多好野睇呀!!~`之後係屋企就冇野做啦!!~`超悶呀!!~`等到4點半.睇足球小將.之後開柯南VCD睇!!~`之後沖涼.6點係ANIMAX睇柯南.今集講鬼屋呀!!~`都緊張呀!!~`一陣就同紙皮傾計呀!!~`好開心呀!!~`

捨不得妳哭 如果是我讓妳覺得無助
讓我告訴你 我對這一切有多在乎
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|