今日係星期五呀!!~`琴晚傾電話呀!!~`哈哈!!~`傾左好多野呀!!~`好好笑呀!!~`好開心呀!!~`琴晚1點4就訓啦!!~`今朝10點2就起左身啦!!~`因為發左個好驚既夢.令我再訓唔到啦!!~`之後開左部電腦玩左一陣.今日8號風球呀!!~`我地搭車落去新蒲崗飲茶呀!!~`又飲茶呀!!~`唉~`之後就番左屋企啦!!~`睇火影.之後就開左msn.同紙皮傾左一陣呀!!~`^^之後我阿哥話要用!!~`所以就比左佢用啦!!~`沖涼.之後睇柯南呀!!~`好好睇呀!!~`紙皮.下次同你洗cm吧!!~~`今日同唔到你洗.真係唔好意思呀!!~`感戈主祝福左今日呀!!~`希望聽日唔會落雨啦!!~`>.<~~`

人置身這大時代 投入幾番競技賽
曾分開 曾相愛 等待 花蕊又跌下來
才洞悉這是戀愛
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|