今日係星期四.琴晚番左自己屋企訓呀!!~`!因為阿哥病左.所以今朝冇去到教波.琴晚1點就訓啦!!~`但係因為阿哥5點要食藥.比佢整醒左.之後又訓到12點2先起身啦!!~`今日終於冇咁攰啦!!~``我地今日冇去飲茶啦!!~`哈哈!!~`我地去左食麵呀!!~`之後我地約左個分兄出黎陪佢去買波衫呀!!~`我地去左九龍塘又一城睇呀!!~`我地去到.陪佢睇左好多件波衫!!~`雖然佢有鍾意既.但係冇佢個碼呀!!~`試左咁耐都買唔到呀!!~`算吧!!~`我地下次再買吧!!~`之後我地搭地鐵番黎黃大仙.去左買大家樂食呀!!~`番到屋企都4點7啦!!~`之後一路食野.一路睇柯南!!~`6點半就去左沖涼啦!!~`哈哈!!~`成個柯南迷呀!!~`剛剛一個教會哥哥同我地講.佢諗住我地大衛家族自己訂一套波衫呀!!~``佢話唔洗$200呀!!~~`哈哈!!~`我都諗住訂呀!!~`一陣同紙皮傾計呀!!~`哈哈!!~`感謝主祝福左今日呀!!~``>.<~~`

還記得櫻花正開 還未懂跟你示愛
初春來時 彼此約定過 繼續期待
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|