今日係星期三.琴晚1點3就訓啦!!~`今朝11點就起身!!~`用左一陣電腦!!~`飲茶!!``食左好多野呀!!~`之後就去左百佳買米!!~`番到屋企!!~`比阿哥用一陣電腦先.佢病左呀!!~`我3點用電腦.見到紙皮on左qooza.就on左msn見到紙皮on左呀!!~`哈哈!!!~`好開心呀!!~`同佢傾計超多野呀!!~`但係係中間無啦啦發生左一d野!!~`哈哈!!~~果陣我都唔知點做好.唉~`算吧!!~`同紙皮傾左2個幾鐘呀!!~`今次係傾得最多既一次呀!!~`仲睇到佢好多細個既相呀!!~`好得意呀!!~`哈哈!!~`之後我就去左沖涼!!``一路食野.一路睇柯南!!~`之後好悶呀!!~`睇下電視咁啦!!~`紙皮今晚出去食飯呀!!~`聽日同弟兄出街呀!!~`感謝主祝福左今日呀!!~`>.<~~`

現你靦腆一臉 像櫻花萬千
懷念美好高中兩年 期望你的青春不變
去到今天
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|