今日係星期一.琴晚一點就訓左啦!!~~`今朝11點9先起身!!~`唔知點解仲係好攰呀!!~`今日阿哥去街呀!!~`但係我冇去到!!~`我自己一個同我阿媽同舅父飲茶!!~`我小學既老師都係果度飲呀!!~`哈哈!!~`之後我地去左百佳買雪條呀!!~`好耐冇食啦!!~~哈哈!!~`今晚有得食啦!!~`今日都好熱呀!!~`番到屋企睇黑糖群俠!!~`睇左一陣.無啦啦個後腦好痛呀!!~`所以我就冇睇.訓左係張床到!!~`係到睇籃球!!~`又好攰喎!!~`好想訓咁!!~`之後食左.睇柯南!!~`之後沖涼呀!!~``依家都唔知有冇事呀!!~`求主醫治我吧!!~`今晚8點明珠台播USA對德國呀!!~`好期待呀!!~~`一陣同紙皮傾計呀!!~``>.<~~`

你又想起某個夏天 熱鬧海岸線
記憶中的那個少年 驕傲的宣言
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|