今日係星期三.琴晚同紙皮玩完勁舞先訓呀!!~`玩玩下.紙皮肚痛呀!!~`痛到玩唔到呀!!~`希望紙皮冇事啦!!~`今朝11點3起身.之後去左飲茶!!~`之後去左買starbucks一陣間飲!!~`之後去左荔枝角等我爸爸.然後我地一齊去東涌呀!!~`去到之後諗住有鞋買吧!!~`點知都係冇呀!!~`算吧!!~`唔買囉!!~`之後搭番地鐵到九龍站落車.去左一個好大既商場.果度好舒服嫁!!~`我地行行下仕左一間好大既店!!~`我睇到有一條褲好靚呀!!~`我就去左試下.就買左啦!!~``好開心呀!!~`之後搭11號巴士番黎屋企!!~``番到屋企都5點1啦!!~``沖涼.之後一路食野.一路睇電視!!~`之後睇網球王子呀!!~`真係好好睇呀!!~`一陣同紙皮玩勁舞呀!!~`好開心呀!!~`
相戀於熊本 古老記憶的藍本
誰先失戀 也是能生活
沒法珍惜你 隨處愛護
今出走置之不顧 誰都講我是如此的可惡
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|