今日係星期五.今朝11點3先起身.之後就去左飲茶啦!!~`又去飲茶呀!!~`真係好悶呀!!~`今日冇邊到去!!~`飲完茶就番左屋企啦!!~``之後做暑期功課呀!!~`超熱呀!!~`愈做愈熱呀!!~`搞到我都唔想做呀!!~``但係都做左!!~`做到5點到.就做完今日要做果d啦!!~`之後係到睇電視.之後睇火影.睇到6點9就沖涼啦!!~`一路食野.一路睇網球王子.今日都既好睇呀!!~`今日係紙皮番瘧大陸既第二日呀!!~`好悶呀!!~`>.<~~``
剩下沒多少時間 讓我再唱一首歌
給你 一過了今夜 世界就毀滅
我想我還有一天 可以學會如何來
愛你 在來不及以前 渴望來得及
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|