今日係星期五.琴晚同紙皮玩勁舞呀!!~``好開心呀!!~~`琴晚2點5先訓.今朝12點10起身!!!~``仲想訓多陣.但係唔可以訓啦!!~`之後就去左飲茶!!~~`飲完之後番左屋企.休息一陣.4點就去旺角朗豪坊!!~~`我地去買袋呀!!~~`好開心呀!!~``本身一個要$450.依家要$360.之後又減到$310一個呀!!~~~`真係感謝主呀!!~~~`之後我地番左屋企!!~`睇網球王子呀!!~`真係好好睇呀!!!~~`之後盲開msn.同紙皮傾計啦!!~~`好開心呀!!~~`一陣就同紙皮玩勁舞呀!!!~~`>.<~~~比我買果個袋你地睇呀!!~``比d意見呀!!~`

我們的回憶弄掉了我都不敢撿
你漸漸的改變是暫時還是永遠
我不懂我們還是不是同心圓
如果心變了 怎麼會不明顯
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|