今日係星期五.今朝要番學呀!!~`今日係註冊日.9點番到學校.之後上左班房.早會之後就開始派野啦!!~~`派番以前D夥.之後就叫我地出黎簽名.睇下我地升咩班.我同我阿哥都升2A!!~`10點放學啦!!~`同老師講最後一次既再見之後.諗番起今年中一真係過得好快呀!!~~`有開心.又有唔開心!!~`10點9番左屋企.之後休息左一陣.就出去同屋企人飲茶啦!!~`之後出左去旺角買鞋啦!!~~`我去左好多間都揾唔到我對鞋呀!!~`就算有只係得女裝!!~`行哂全部都冇呀!!~`之後就出左尖沙咀買第二對.買完之後就番左屋企啦!!~`雖然我係買唔到我想買果對.但係尼對都幾靚呀!!~``但係係籃球鞋黎嫁!!~`但係我想買行街鞋呀!!~`聽果個人講話尼對鞋都可以行街喎~`算吧!!~`今日都好開心呀!!~`比對鞋你地睇吧!!~`比D評議呀!!~`THZ!!~`一陣有得同紙皮傾計呀!!~`好開心呀!!~`>.<~~`

前來迎接災難
慾望無限福氣有限
曾陪伴妳闖過人生險關
於畢業禮共妳興奮合照
不過也始終不夠時間
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|