今日係星期一.琴晚係到睇tennis.睇到2點半先訓.今朝10點11起身.之後就同紙皮玩勁舞啦!!~我阿哥都有玩呀!!~紙皮好勁呀!!~佢反好勁呀!!~我地玩左一個鐘到.我就要off啦!!~之後就同我d屋企人飲茶!!~飲完茶就同阿媽同街市買野!!~~諗番起.我都好耐冇去過街市啦!!~買完野無啦啦又落雨.番到屋企.好悶呀!!~之後係到睇網球王子.之後就睇多啦A夢.之後去左沖涼.之後又睇柯南.之後又睇男兒當入樽!!~好好睇呀!~之後就同紙皮傾計啦!!~我地好耐冇傾啦!!~同番到佢傾計真係好開心呀!!~>.<~之後就同d屋企人玩大富翁.食完飯之後又玩!!~好開心呀!!~聽日要番學呀!!~但係紙皮唔洗呀!!~>.<~
你的愛早已經不同 我的心缺了一個洞
我像是失去心跳的不倒翁 動也不能動
你的愛我已經不懂 我的愛沒有用
如果你問起 我假裝不痛
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|