今日係星期日.琴晚一路食公仔面.一路睇火影.睇完先訓!!~今朝9點9起身.番教會默餅.之後食少少野就去生命之光!!~今日講番一d關於主好快黎既事.例如"666".地震.敵基督等等既野.聖經講既野.有好多都已經應驗左!!~表示主真係好快番黎!!~之後我地去左食飯.但係出面落緊雨.食完飯之後番左教會一陣.就去左踢波.我地著哂籃球裝黎踢波!!~我都好耐冇同弟兄一齊踢波啦!!~同佢地一齊玩真係好開心呀!!~之後踢踢下無啦啦落超大雨.我地立刻跑到體育館下避雨.因為真係超大雨.我地都走唔到!!~等左好耐.見到雨少左d.就跑番去教會.玩大富翁!!~玩到6點半就番屋企啦!!~番到屋企沖涼.之後就出左去食飯.今日又同唔到紙皮傾計啦!!~但係聽日一定得啦!!~好開心啦!!~我地都好耐冇傾過計啦!!~~我諗一定好多野傾姐!!~>.<~
我的愛如潮水 愛如潮水將我向你推
緊緊跟隨 愛如潮水它將你我包圍
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|