今日係星期三.今朝11點半起身.琴晚1點9先訓.之後知道紙皮今日番學.所以冇ON MSN.之後又同我D屋企人飲茶呀!!~`唉~我都唔知幾時先唔洗飲茶呀!!~`之後番左屋企等左一陣.就同我爸媽出街啦!!~`要同我阿哥買新籃球!!~`佢成日都叫阿媽買比佢.阿媽怕左佢.就同佢去買.去到佢見到佢鍾意籃球.不過好貴呀!!~`但係佢都買左.之後就去試下打.打打下我地同左D唔識既人P.我地都嬴左!!~`7點2先番到屋企.之後沖涼就同紙皮傾計啦!!~`佢今日睇鬼片呀!!~`我都未睇過!!~`聽日紙皮放假呀!!~`祝你玩得開心D吧!!~`紙皮!!~`>.<~`
你瞬間 沉睡了多久
望你側了頭 沒法更輕柔
這一剎變永久 時間帶不走
欣賞你淺睡 如國畫清秀
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|