今日係星期二.係最後一日考試啦!!~`今日係考中.英.普通話既LISTENING!!~`英文都唔係好難.我識好多呀!!~`好開心呀!!~`但係中文就有D唔識啦!!~~`普通話都算識!!~`但係佢講得好快呀!!~~9點9考完.之後又要等到10點30考中文口試呀!!~`都可以話考得OK既!!~`之後番到去屋企.個肚又黎啦!!~`唉~`都唔知幾時先冇事呀!!~`12點半出左去同屋企人飲茶呀!!~~`之後到2點我地就走啦!!~`我同我阿哥上左去慈雲山.因為我地要去一個哥哥屋企搞營冊.搞左好耐呀!!~~`搞搞下我地又玩下!!~~`都既開心呀!!~`但係我地做得好攰呀!!~~`最後我地做到7點幾先走!!~`番到屋企7點7啦!!~~`之後立刻沖涼.就ON MSN啦!!~`見到紙皮仲有上線.我真係好開心呀!!~`因為我又有得同佢傾計啦!!~~`雖然只係傾得一陣.但係我都好開心呀!!~`聽日同best fd去買野呀!!~`>.<~`
我只想用 我這一輩子去愛你
從今以後你會是所有
福祉的理由
你感動的眼睛 我沈默的聲音
彷彿就是最好的證明
就讓我再說一次 I love you
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|