今日係星期六.琴晚11點9訓.今朝8點起身.之後就番小學教波啦!!~`今日要練體能!!~~`我地又要教佢地做.係咁王停做一個動作好悶同好攰呀!!~`無啦啦落大雨.好彩係過雲雨姐!!~`之後就好曬呀!!~~`咁熱既天氣打波真係好唔舒服呀!!~~`冇咩心情打!!~`之後番左屋企沖涼!!~`之後就番左教會.同一個哥哥.一個小學同乎一齊去食野!!~`之後番左教會親近主.然後開始聚會啦!!~`之後係教會開生日會.然後我地就去左打波!!~~`今日我打得勁左呀!!~`又準左.好多球都穿呀!!~~`打到7點幾就番屋企啦!!~`今日又冇得同紙皮傾計啦!!~`好唔開心呀!!~`但係聽日就有得啦!!~`好想快D到聽日呀!!~`>.<~`
憑我徹底的勇氣 愛是最大權利
不理場面不偉大 我共你始終同遊生死
還有哪一種結尾 花光一切在乎你
沒有想過太多 我只需要你
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|