今日係星期二.琴晚同紙皮傾計呀!!~`佢走黎要走啦!!~`今朝8點4起身.之後番左何小教波!!~`10點3番到屋企.好攰呀!!~`好想訓呀!!~`但係訓唔到!!~`之後睇網球王子.12點半就出門啦!!~`12點9番到教會.食野先.之後小組開始啦!!~`今日問番我地你尼五日睇羅馬書有冇咩心刻既地方.有冇咩唔明.羅馬書真係既難睇嫁.有d都唔係好明!!~~`之後講左一陣.小組就完啦!!~~`係教會玩左一陣先.因為出面好曬.唔打波著.會中暑.玩到4點.就去打波啦!!~`今日打波既好呀!!~`既準呀!!~`有一場對著我阿哥.我攞著波.空曬.我走籃.點知阿哥飛過黎守我.我冇上到籃.交左波比人.點知我阿哥飛過黎撞我.我成個人訓左係地下.超痛呀!!~~`依家都仲有d痛.同佢打親都受傷!!~~`算吧!!~~`打到6點11.就走啦!!~`番到屋企7點3.諗住沖涼.我阿哥又話沖先!!~`比佢沖完我先沖!!~~`開msn.見到紙皮呀!!~`一陣同佢玩勁舞呀!!~~`>.<~`聽日去東涌呀!!~``
承受所有的雨滴 像大海無邊又無際
包容妳是我溫柔的使命
把讓妳傷心的人都忘記 我會治好妳的心
★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|