今日係2點半到.係學校上緊堂既時候.有人叫我走.因為媽媽叫我走!!~原來我公公就黎死!!~我立刻到醫院睇佢.佢反哂眼!!~我見到佢好辛苦.我好驚!!~(因為我真係驚佢死!!~)之後過左一陣.佢都冇咩事.但係我d屋企人喊哂!!!~到左5點我地一家人入番去睇公公.佢無左呼吸!!~我d屋企人喊得好厲害!!~我都喊左出黎.之後再過左一陣.佢就冇左心跳啦!!~我地每個都好難過.好唔開心!!~仲有兩日就係我生日.但係公公就係今日死左!!~唉~今日好唔開心呀!!~
吳雨霏- 逼得太緊
情人當然愛情人
祥和心要不去問
纏綿怎可給吹促誕生
是我 共你逼得太近
你間中想一個人
跟你早應該要如遠若近
*我今天知不應該
手機中要你示愛
纏在附近令你沒自由出外
我是活該 逼不你被深愛
一不滿意淚落下來
嚇得 你要 分開
如我知錯 可否乃念最初
最苦都快樂過
要告別懲罰我
怎可 你太重要使我淚亦落得多
見要見得多
假使感覺被折磨
能減少點愛是否原諒我
(重新開始過願愛得輕泊) *
情人總想吻情人
然而不可變責任
如勤工獎怎得到快感
是我 為你早戀上癮
成為熱心的怪人
不再值得一吻和你未襯
*我今天知不應該
手機中要你示愛
纏在附近令你沒自由出外
我是活該 逼不你被深愛
一不滿意淚落下來
嚇得 你要 分開
如我知錯 可否乃念最初
最苦都快樂過
要告別懲罰我
怎可 你太重要使我淚亦落得多
見要見得多
假使感覺被折磨
能減少點愛是否原諒我
(重新開始過願愛得輕泊) *
HO WOO HO WOO HO WOO…
如我知錯
請親我像最初
再苦都快樂過
太多愛便嫌我
那可 WOO OH 我
我願意改過 那計較清楚
那個愛得多
青春不怕被搓陀
自尊心都放開 認錯

★×*+黑澀會〤。最愛﹏丫頭[▊×↖
|