- /\/\ '' 今日真係吾錯吾錯 ''
-口- '' Y?
因為 ......... 吾講住 ''
___________________________
今日去左OK喇 '' 早左 '' 7:吾知幾多 ''
之後錄影 '' 好樣衰 =333333= ''
之後冇左小息 = = '' 冇得見下佢 ''
xD .! 算-口- '' 今日英文堂好乖喇我 -]
冇串老師 '' 係我既界限bA* ''
xD’’ 之後小息 >3333<" 吾好提 ''
不過鄧鄧 '' 我認住你 '' xD .!
之後都冇乜野 ''
_____________________________放學
之彼吾知幾時幾分出左街nA '' 同佢地 ''
呀熒話佢吾出得 - - ' 同XX昌佢地玩 -口- ''
點知 .. 我同乖乖諗住去藍球場 '' 見到呀熒 = = ''
吾係呀Fa.!' 咁都見到 - - '' 之後都一起玩nA ''
之後我地陪XX昌 '' 等佢中二既人放保 '' -333333- ''*
都吾係好令姐 -] 呀左仲令nA * ))
有問題nA 你 -] xD .!
之後佢去追女nA '' 呀乖喊 '' 吾准喊nA '' 老婆心痛的 >3333< * ''
之後又去左釣[[鞋 ]] 真係好中二個到喇 >3333<*"
好書服 >3333<"" 之後呀乖同老豆閃左 ..''
之後得番我同呀熒 '' 係到釣[[鞋]] '' /\/\'' 好開心.!
之後過左30分鐘 '' 之後先知佢呀哥係咁望住我地2個 =]
之後我地2個好尷尬咁走左nA * 行海旁走 ''
佢呀哥係咁望住 '' = = 佢跑咁追住我地 ''
我拎一拎佢係到笑 ''' 勁搞Gap **
之後.. 仲之佢呀哥好得2喇 '''
但係真係on9 ''
之後同呀熒行左商場 .. 青衣城 ''
真係好中2佢 ''
PS: 同呀勤傾左陣 Msn
PS: 同呀玲玲姐傾左陣電話 ''
|