| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
| 2007-06-19 |
分類: 未分類 |
- - '' 頭先睇完D CM真係火火地 =]]
如果吾想CM就吾好CM 喇 -]
1個cM '' 冇意2叫咩CM ? ’
--------------------------------------------------------------------------------
講番琴日先nA **
今日玩通宵 '' 勁好玩bA `- ]
呵 X 2 ''
去左鄭凱帆屋企玩到6:00先番長發 ''
-口- '' 第一次nA * ''
[安 妮] '' 仍然很卦念你 '' XD ''太可愛了你 ..
玩個個叫 [[ 稍 蠻 雞 ]] 既 Game ''
玩到癩哂喇 -口- ''
之後洛去玩左陣nA ''好多 [[ 小 強 ]] 吧 !''
=_______= ''
當第2次玩 [[ 稍 蠻 雞 ]] '' 安妮 ZzZzz''
佢吾豬服 ><" SH!t ''
鄭凱帆都吾理- ' 冷血 ''
第2次了 '' 我開始飄飄地 - -''
吾多妥 '' 開始發呆 ''
之後同小熒去影林家明的zzZz照 '' Gap死 '' ]
之後番左去 - ' 大約 06:00 搭 42M ''
點知整吾見左小熒張2激卡 '' SOR ''
之後吾記左洛車 '' 去左愉景新城 =] ''
得番我同小熒 '' 之後我同司機講 :'
話我想搵番張野 .. ''
之後佢話咁你就搵喇 - - '' 勁撚串 ..!'' FuCk .!
之後小熒同左我坐一陣 '' 心滿意足 ''
[[*走過夏日街頭-❤還是想牽你的手 -❤]]
之後洛車 '' 去左 M 記 ''
林家明又訓左 - - '' 真係得2''
又係到狂搞Gap ''
之後番屋企訓到6:00'' >333< ''
仲味搵番相機吧 ..!
-❤ PS : 小懷生日快樂nA * ''
|
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | ... | 61 | »
|