- 我又好耐冇打日記NA..!
-有冇卦住我先NA??
- 有既我知大家 ..! 所以呢 ..! 我就打NA@@ ''
- XDD.. 今日好遲先番學 ..!!!
- 但係何熒俊SD左個SMS比我[[番到屋企先睇到]] ..~
-SOR.." XDD 今日冇BR電話..!
-唉.. 之後就慘喇..
-比個小唐唐一拉我張椅 -]
-我成個趺左洛黎 ..! =]]]]
- 搞到我喊 ><"" 頂=]]]]]
-我而家吾中2喊喇 ,,!! 哇卡卡 ..!"
-之後洛左1F.. 悶到死,.又10:55到12:40都係1F..
-真係好痛.. 行都行吾到 -] SHIT..! ''
- 唉丫 . . 之後12:40 .. 小博博[[老公]]黎左喇 .."
-之後小婷婷[[二叔公]]都黎左喇 ..
- 之後小卓卓[[大佬 ]] 黎埋 ..!"
- 好開心喔 ..!! 我地玩得好開心 ..!
-之後見到屎忽李卓耀 .. 佢唱左首歌..
-[[捨不得XXXXX] 頂.. 我果時勁吾開心..
-不過諗起一個人.. 我就冇野LU ..!
- 哇卡卡 ...! .. 不過都吾知我係咪真係中2佢..
-都吾知係咪DD FEEL ..??
-唉..一,吾知..
-我以為呀MA黎 .. 點知呀哥..
-我真係好驚佢LOR ..! ''
- 哇SA ..?
/\/\ '' CM喇.. 最多PO D 自閉相 ..
閉上眼就想起你 ..!! xxx ..!
最囍囍哦 ..!!!!
/\/\ '' 很7呢 ..!
|