◇||! "*,  [B]ecauSe你的淡°°`]]+*

                    

 

                                    ♥拍 拖 ` ` ` [♣

 

 也不能確保{愛。一生} 所以應更+學會珍惜X]! ![

______愛你不代表容忍你!:)` ..×°!█-遇上你是我的幸運=P ♧♧`____} *

!♥..我笑...但不代表我開{針} !,

,♠___[ 在你遙遠的附近 ] 守護你3<" l

*l_____甘願當你的 [守護者 ] `

[*﹏`,,僅僅2,3天的甜蜜;     

   

ARYAN0405
暱稱: ■×°+YAN♥
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2007-07-19
2007-07-17
2007-07-16
2007-07-12
2007-07-11
文章分類
全部 (61)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2007 年 5 月 14 日  星期一   晴天


1.2.3 .!!朋友再見.. 分類: 未分類

                    
                                                   
1 . 2 . 3  朋友再見  ..!      =]       由3:51開始..   我就冇左2個朋友  ..     ":

                                        1 . 方卓而 ..''

                                                        2.  吳蔚婷  ..''

                                                   XDDD  ,,    WOo  ..!   有DD吾開心既..    不過多一個吾多  ..  小一個吾小的  ..!!!!!!

                   頂..   都吾知呀卓嬲乜..   成日係到嬲嬲嬲嬲嬲  .. =]    我真係好撚憎佢..!      佢話我爆D野出黎.. ''

                                                                    咁就嬲..!       咁如果佢冇發姣..    怕咩比人知呀..     驚乜呀  ..??  ''   無聊  - 0-''

                                  至於吳蔚婷呢  ,,!        其實同佢都冇乜野  ,,     不過我覺得佢都係鍾2同呀卓玩 ,,!    所以我都吾會勉強既 ..!

     我一直都覺得..   我同呀卓同呀婷,,                              既友誼,,     吾會長久..!!!!!!!!!!!

 

                                                                                            HA ..!!   好想快D升中喇..!!            XDDD  ..!   -]         

                                                                   迦密B -]                       我等待你的大門..!!!    XDDDDDDDDDDDD..!!!!!!!!

                              吾知點解今次我想講下D朋友..      博..!!!!  係係咁多個裹面..     同我最FD..!!!   

                                                           曉B呢  ..!!     個人認為  ,,''         同佢一年比一年吾熟      -]

                                                                                                   

                                                  BECAUSE  ..      FOREVER FRINEDS  ..!!!!                             XDDDD.!!!!

                                    講下楚B先  .!!!                        楚呢 ..  !!   佢  ..   真係好得2..!!!   因為佢D性格好大個..!!!1  XDD

                                                   到咕咕喇,,!!!!    咕咕好搞笑..      我都好中2同佢玩. .   同佢傾計..@@''

                    好開心的  ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''

                                                                                                             到陳陳喇,,!!!     XDD  LAST..!    

                                                                    同佢好小野講..    但係算喇..     都係     -]                 永遠好朋友..!!!!!

                       而家同呀婷,,                                我諗我都會同佢講野..          不過  !!   吾會好似之前咁好喇..!!!!

                                                       /\/\     ''                                          點都好  ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                            FOREVER FRIENDS   .""                                             XDDDBD  ..'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

                                                                                 今日都OK開心喇  ..!!!!!!!!''

                                             不過琴日就真係開心喇                          ..!''                                     因為林家明..     

                                                                                      琴日佢...  佢..   佢..          仲之同佢一起我就有好大安全感 .!!

 .                                          不過帆呢  ..!!           我諗我都可以放低你丫..  !!           因為   -]   

                                                                               同你一起..            你成日都吾理我 ..             因..    你太要而子喇..!!

                                                     哈哈..!!!                                                           林家明.. 

                                                                             曉               -]                        博-]                楚-]        咕-]          陳-

                                                                                               love u   SOMUCH  ..!!     -]

                                                          XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD..~~

 

 

 

 

 


 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TO:      [[   方小姐      ]]  ..!

                                                                      無論點  ..!   我都會同你SAY SOR   ..!                       不過  -]     我諗我地   吾會再係好朋友..     我地會係朋友  //!!   

 __________________________________________________________________________________________________________

TO:   [[    吳小姐   ]]   (婷)

                                                                        我希望你同卓既友誼會好好  ..!!!!                -]]]]]]]]]]]]]                   不過記得唱歌我地會上到台既  .!!!!!
 ___________________________________________________________________________________________________________