1 . 2 . 3 朋友再見 ..! =] 由3:51開始.. 我就冇左2個朋友 .. ":
1 . 方卓而 ..''
2. 吳蔚婷 ..''
XDDD ,, WOo ..! 有DD吾開心既.. 不過多一個吾多 .. 小一個吾小的 ..!!!!!!
頂.. 都吾知呀卓嬲乜.. 成日係到嬲嬲嬲嬲嬲 .. =] 我真係好撚憎佢..! 佢話我爆D野出黎.. ''
咁就嬲..! 咁如果佢冇發姣.. 怕咩比人知呀.. 驚乜呀 ..?? '' 無聊 - 0-''
至於吳蔚婷呢 ,,! 其實同佢都冇乜野 ,, 不過我覺得佢都係鍾2同呀卓玩 ,,! 所以我都吾會勉強既 ..!
我一直都覺得.. 我同呀卓同呀婷,, 既友誼,, 吾會長久..!!!!!!!!!!!
HA ..!! 好想快D升中喇..!! XDDD ..! -]
迦密B -] 我等待你的大門..!!! XDDDDDDDDDDDD..!!!!!!!!
吾知點解今次我想講下D朋友.. 博..!!!! 係係咁多個裹面.. 同我最FD..!!!
曉B呢 ..!! 個人認為 ,,'' 同佢一年比一年吾熟 -]
BECAUSE .. FOREVER FRINEDS ..!!!! XDDDD.!!!!
講下楚B先 .!!! 楚呢 .. !! 佢 .. 真係好得2..!!! 因為佢D性格好大個..!!!1 XDD
到咕咕喇,,!!!! 咕咕好搞笑.. 我都好中2同佢玩. . 同佢傾計..@@''
好開心的 ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!''
到陳陳喇,,!!! XDD LAST..!
同佢好小野講.. 但係算喇.. 都係 -] 永遠好朋友..!!!!!
而家同呀婷,, 我諗我都會同佢講野.. 不過 !! 吾會好似之前咁好喇..!!!!
/\/\ '' 點都好 ..!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FOREVER FRIENDS ."" XDDDBD ..'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
今日都OK開心喇 ..!!!!!!!!''
不過琴日就真係開心喇 ..!'' 因為林家明..
琴日佢... 佢.. 佢.. 仲之同佢一起我就有好大安全感 .!!
. 不過帆呢 ..!! 我諗我都可以放低你丫.. !! 因為 -]
同你一起.. 你成日都吾理我 .. 因.. 你太要而子喇..!!
哈哈..!!! 林家明..
曉 -] 博-] 楚-] 咕-] 陳-
love u SOMUCH ..!! -]
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD..~~
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TO: [[ 方小姐 ]] ..!
無論點 ..! 我都會同你SAY SOR ..! 不過 -] 我諗我地 吾會再係好朋友.. 我地會係朋友 //!! 
__________________________________________________________________________________________________________
TO: [[ 吳小姐 ]] (婷)
我希望你同卓既友誼會好好 ..!!!! -]]]]]]]]]]]]] 不過記得唱歌我地會上到台既 .!!!!!
___________________________________________________________________________________________________________
|